محل لوگو

نکات ایمنی استفاده از کلر سلوکس


شنا به عنوان یک ورزش مفید برای سلامت جسمی و روحی در بین مردم بسیار محبوب است. شنا نه تنها برای بهبود عملکرد قلبی ریوی، تقویت بدن و شکل دادن به بدن مفید است، بلکه برای بهبود آسیب های فیزیکی نیز مفید است. بیشتر فعالیت های شنا که افراد معمولا انجام می دهند در استخرها انجام می شود. بیشتر آب موجود در استخرهای شنا، آب در گردش است. تجهیزات تصفیه آب استخر شنا بر فیلتراسیون گردشی و ضد عفونی آب استخر متکی است و ماده ضد عفونی کننده نقش حیاتی ایفا می کند.

ضد عفونی کننده به آماده سازی مورد استفاده برای از بین بردن میکروارگانیسم های بیماری زا در محیط انتقال و بی ضرر کردن آنها اطلاق می شود. با آنتی بیوتیک ها فرق دارد. نقش اصلی آن در پیشگیری از بیماری ها حذف میکروارگانیسم های بیماری زا در خارج از بدن انسان، قطع راه انتقال بیماری های عفونی و رسیدن به هدف کنترل بیماری های عفونی است.

بیشتر بخوانید :

مواد ضد عفونی کننده اغلب به عنوان “ضدعفونی کننده های شیمیایی” نیز شناخته می شوند. آب استخر و تماس مستقیم پوست بدن انسان، گاهی اوقات نیز قابل استنشاق است. محقق مایکل پلوا، استاد ژنتیک در دانشگاه ایلینویز، گفت: «تمام مواد آلی موجود در آب از برگ‌های پوسیده، میکروب‌ها و دیگر اشکال حیات مرده به دست می‌آید. علاوه بر مواد آلی و ضدعفونی‌کننده‌ها، عرق شناگران نیز وجود دارد. مو، پوست ریخته شده، ادرار (از هر پنج بزرگسال یک نفر به ادرار کردن در استخر اعتراف می کند) و محصولات مصرفی مانند لوازم آرایشی و ضد آفتاب که استفاده می کنند. بنابراین انتخاب ماده ضد عفونی کننده در استخر ارتباط نزدیکی با سلامت انسان دارد.

در حال حاضر مواد ضدعفونی کننده استخرهای شنا در کشور ما عمدتاً ضدعفونی کننده های کلر هستند و کلر بیش از حد و استاندارد برای بدن انسان مضر است.بنابراین مشکل ضد عفونی کننده در استخرها تبدیل به موضوع نگرانی در سراسر جهان شود.

کلر استخر سولوکس با کیفیت بالا و حلالیت ۱۰۰ درصد در آب , عمل گندزدایی و ضد عفونی بدون کاهش شفافیت آب را به بهترین شکل انجام میدهد . این پودر کلر قدرت شیمیایی بالایی دارد در مقدار استفاده آن دقت شود چون مقدار کمی از آن کارایی زیادی در مقایسه با کلرهای دیگر دارد. برای حل و پخش پودر کلر کلر لوکس بر روی آب استخر، از ظروف تمیز استفاده نمایید.

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 38

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما