محل لوگو

همه چیز در مورد قیمت سئو: هزینه سئو SEO چطور تعیین می‌شود؟


هزینه سئو بخش حل شده‌ای در بین دغدغه‌های صاحبین کسب و کارهای نسبتا بزرگ و بزرگ است. اما کسب و کارهای کوچک اغلب از آن غافل می‌شوند و فقط 50 درصد از آن‌ها روی این بخش سرمایه‌گذاری می‌کنند. همین آمار نشان می‌دهد که آن‌ها نمی‌دانند چطور باید خدمات دریافتی خود را تعیین کنند و تقریبا فرآیند قیمت‌گذاری را بسیار پیچیده می‌بینند.

قطعا شما برای اینکه با دقت بیشتری هزینه‌های پرداختی خود را کنترل کنید و یا برای اینکه بدانید چه مقداری هزینه برای خدمات سئو منطقی است، در حال مطالعه‌ی این مطلب هستید. به طور کلی هیچ استانداردی برای تعیین قیمت سئو SEO وجود ندارد. هر تیم و آژانسی می‌تواند طبق سلیقه و شرایط کاری خودش نرخ کار و خدمات را تعیین کند. یعنی این خود شما هستید که باید از بین گزینه‌های پیش رو انتخاب کنید، کدام آژانس خدمات SEO را در حد عالی و با هزینه معقول ارائه می‌دهد.

بیشتر بدانید: سئو چیست؟

اما به عنوان صاحب کسب و کار، باید مطمئن شوید که SEO به سوددهی و بازگشت سرمایه می‌رسد. در واقع شما باید بیشتر از چیزی که هزینه می‌کنید، بازگشت سرمایه داشته باشید. با این اوصاف بیایید خیلی سریع وارد بحث اعداد شویم.

چرا برای خدمات سئو هزینه کنیم؟

روزانه در سطح جهان بیش از 3.5 میلیارد سرچ گوگل انجام می‌شود. آمار سرچ در مجموع موتورهای جستجو، 5.6 میلیارد است. این مسئله کاملا نشان دهنده علاقه مردم به محصولات و خدماتی مثل خدمات محلی است. در واقع شما هم احتمالا به همین دلیل وارد مارکت آنلاین شده‌اید و می‌خواهید راحت‌تر به مشتریان خود خدمات ارائه دهید. اما بیایید چند آمار بسیار مهم دیگر در مورد گوگل را با هم مرور کنیم تا مصمم‌تر از قبل بحث قیمت‌گذاری سئو را دنبال کنید.

46% از تمام سرچ‌های گوگل مربوط به بیزنس‌های محلی (Local Business) است. رتبه اول این سایت‌ها در گوگل همیشه 31% از کل کلیک‌ها را دریافت می‌کند. 10 نتیجه برتر گوگل هم 91% از آمار کل کلیک‌ها را به خود اختصاص می‌دهند.

بیشتر بدانید: بررسی جدیدترین روش‌های سئو محلی

75% از مردم حتی به صفحه دوم SERP یا صفحه نتایج سرچ گوگل نمی‌روند. پس اگر سایت شما در صفحه دوم قرار دارد، باید بدانید که تقریبا در فضای وب نامرئی هستید و قرار نیست اتفاق خاصی در این فضا برای شما رقم بخورد

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 29

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما