محل لوگو

365سریال پیشنهادی برای تقویت زبان انگلیسی


با دیدن این سریالها علاوه بر این که تعداد زیادی واژه و اصطلاح یاد می گیرید و باعث یادگیری سریع زبان انگلیسیمیشود، با نکات ریز اخلاقی و فرهنگی کشورهای انگلیسی زبان آشنا می شوید. اگر می خواهید به فکر تقویتlistening و تقویت speakingباشید و به نوعی خودتان را به انگلیسی ها متصل کنید بهترین راه این است که به تماشای سریالهای انگلیسی بنشینید.

این سریالها را فقط با زیرنویس زبان انگلیسی ببینید (اگر واقعا مبتدی هستید بار اول با زیرنویس فارسی ببینید و دفعات بعد زیرنویس انگلیسی)

هر سریال را حداقل ۲ بار تماشا کنید. برای بار دوم سریال را بدون زیرنویس ببینید (اگر واقعا مبتدی هستید بار دوم با زیرنویس انگلیسی ببینید)

واژه ها و جملاتی که بیشتر استفاده می شود را یادداشت کنید و بعدا مطالعه نمایید

به زبان بدن و نحوه ادای کلمات و آواها دقت کنید. سعی کنید قسمت هایی از سریال را pause کنید و جملاتی که در سریال گفته شده را خودتان با صدای بلند تکرار کنید.

سریال دوستان Friends، کمدی، بهترین برای مکالمه زبان روزمره:در این سریال وقایع روزمره بسیاری اتفاق می افتد که احتمالا برای شما هم در یک کشور انگلیسی زبان رخ خواهد داد،این سریال متمرکز بر زندگی سه مرد و سه زن بیست و چند ساله (که در روند سریال به سی و چند سالگی میرسند) است که ساکن محله گرین ویچ هستند.

سریال تئوری بیگ بنگ Big bang theory-کمدی-علمی، بهترین برای انگلیسی دانشگاهی-علمی: محوریت مجموعه چند شخصیت نابغه (به اصطلاح «بچه مثبت») است که مهارت‌های اجتماعی کمی دارند. لئونارد هافستادر و شلدون کوپر، که دو دوستِ هم اتاقی هستند و همسایهٔ روبه‌رویی آن‌ها پنی که بازیگری ناموفق و پیش‌خدمت رستوران است و دو دوست غیراجتماعی آن‌ها مهندس هوافضا هاوارد والوویتز یهودی و متخصص فیزیک نجومی راجش کوترپالی که از هند به آمریکا مهاجرت کرده، ۵ کاراکتر این مجموعه هستند.

سریال خانه پوشالی (House of Cards)-کمدی، بهترین برای مکالمات روزمره: داستان سریال درباره جایگاه پست و مقام در کشور است. داستان شهوت و قدرت طلبی مردی را نشان می دهد که می خواهد تمام امور مربوط به کشور را در دست بگیرد. کسی که در سریال از او به عنوان مرد بد ذات و شیطان صفت و قدرت طلب یاد می شود.

  انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 41

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما