محل لوگو

سرعت وب‌سایت چه تاثیری بر رتبه‌بندی سایت درگوگل دارد؟


یکی از مواردی که به رتبه‌بالابردن سایت در موتورهای‌ جستجوی گوگل کمک می‌کند سرعت وب‌ سایت است که در این مورد اگر سایت شما کاربران را برای لودشدن به تاخیر بیندازد و آن‌ها را منتظر بگذارد علاقه به سایت شما را ازدست می‌دهد و درنتیجه از سئو سایت شما بازدید نمی‌کند.

سرعت وب‌سایت درواقع همان سرعت محتوای سایت شماست که سرعت بازیدکنندگان را بالا خواهدبرد. از مزایا و تاثیرات سرعت وب‌سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

رضایت بازدیدکننده‌ها:

اگر شما حتی در سایتتان محصولاتی می‌فروشید هرچه رضایت‌مندی بیشتری از سوی کاربران داشته باشید فروش بیشتری خواهید داشت و مشتریهای بیشتری را به‌سوی شما جذب خواهند کرد.

بهبود رتبه‌ی گوگل:

همانطور که می‌دانید یک سایت زمانی موفق است که در بهترین رتبه ‌بندی‌های گوگل قراربگیرد و زمانیکه سایت شما کند باشد موتورهای جستجو صفحات کمتری را نشان داده و این تاثیرات منفی بر ایندکس سایت دارد.

کاهش نرخ‌برگشتی:

این مورد از مهم‌ترین مواردی است که می‌توان اشاره کرد و مربوط به دیرلودشدن سایت شماست که اگر دیر لودبشود کاربر دکمه برگشت را زده و از سایت‌های دیگر بازدید می‌کند. اگر لودشدن هرصفحه حدود 5 ثانیه طول بکشد دیگر امکان قرارگرفتن در موترجستجوی صفحه اول را نخواهد داشت. برای به‌وجود نیامدن موارد ذکرشده در روند سرعت‌سایت می‌توان موارد زیر را بصورت کامل رعایت و رتبه‎بالایی را به سایت خود داد:

حذف پلاگین‌های غیرضروری:

اسکریپت‌ها و پلاگین‌ها از مواردی هستند که سایت‌ها را برای استفاده فریب داده و روند سایت را بسیار کندمی‌کند.

بروزرسانی سایت:

حتما هرچندوقت یکبار سایتتان را آپدیت نمایید که بتواند سرعت وب‌سایت را بالاببرد در غیراین صورت اگر در نسخه‌های قدیمی بماند بسیار کند خواهدبود.

تنظیم سایز عکس و ویدیوها:

توجه داشته‌باشید که عکس‌های سنگین هاستینگ سایتتان را کند می‌کند و سعی‌کنید عکس و ویدیوها را ادیت کنید سپس آن‌ها را ‌آپلودنمایید.

  انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 39

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما