محل لوگو

درمان پف دور‌چشم با بوتاکس


چشم‌ها و نقاط دور آن بسیار حساس هستند و در بیشتر افراد بخصوص جوانان و بزرگسالان به دلیل مراقبت‌‌‌نکردن از آن‌ها دچار انواع مشکلات می‌شوند. پف دورچشم هم یکی از مشکلات شایع چشم‌هاست که در ظاهر بصورت ورم دیده‌ می‌شود و حالت خسته‌‌‌‌مانندی به چشم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها می‌دهد. در برخی از موارد این پف و ورم آنقدر زیاد است که چشم‌ها قادر به بازشدن نیستند و این حالت ناخوشایندی به افراد می‌دهد. این مشکل رایج در بین افراد به دلایل بسیار زیادی ایجاد می‌شود مانند:

●کم‌خوابی و بی‌‌‌‌خوابی

●گریه‌کردن

●آلرژی

●مصرف زیاد نمک

●مصرف دارو

●مصرف بیش از اندازه شیرینی‌جات

●استفاده از لنزچشم

●کم‌آب شدن بدن

●بارداری‌زنان

●نوسانات‌هورمونی

●ژنتیک

این‌ موارد همگی دلایلی برای ایجاد پف دورچشمبودند که در سنین مختلف ایجاد می‌شود اما نگران نباشید چراکه راه‌های درمان زیادی دارد. از راه‌های درمان پف دورچشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

●تزریق بوتاکس

●جراحی بلفاروپلاستی

●لیزردرمانی

●کرم‌های سفت‌کننده

 

در این مقاله می‌خواهیم به رفع پف دورچشم با تزریق بوتاکس بپردازیم. همانطور که می‌دانید با تزریق بوتاکس به هرکدام از نواحی صورت ‌می‌توان از مزایای زیادی برخوردار بود از جمله رفع چین و چروک ،رفع گودی چشم‌ها، رفع پف دورچشم و ....

در تزریق بوتاکس به دورچشم برای رفع پف آن از ماده‌ی بوتولینیوم استفاده می‌کنند که این ماده یک ماده‌ی پروتئینی است و عضلات دورچشم را بصورت موقت فلج کرده و آن را صاف می‌کند.

تزریق بوتاکس به دورچشم‌ها دوهفته پس از انجام آن شاهد نتایج می‌شوید و این درمان حدود چند ماه 3 الی 6 ماه ماندگاری دارد.

توجه داشته باشید که این نوع تزریق بسیار حساس است و باید نزد پزشک متخصص زیبایی در کلینیک‌های معتبر با مواد باکیفیت و اصل انجام شود چون درغیر این صورت سلامت چشم‌ها را به خطر می‌اندازد و ممکن است باعث افتادگی پلک و خونریزی چشم‌ها شود.

  انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 30

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما