محل لوگو

چه افرادی برای کاشت مو به روش ترکیبی مناسب هستند


اگر برای درمان الگوی طاسی پیشرفته به بیش از 4000 گرافت مو نیاز داشته باشید توصیه متخصص کاشت مو به افراد متقاضی، انتخاب کاشت مو به روش ترکیبی می باشد. چرا که تعداد گرافت به دست آمده در این روش از سایر روش های FUT و FIT به تنهایی بیشتر است.

فرد متقاضی این روش نباید از هیچ یک از روش های FIT و FUT نارضایتی داشته باشد. مثلا از برداشت نواری و جراحی یا تراشیدن موی سر خود نباید ناراضی و ناراحت باشد.

حداقل بانک مویی مورد نیاز برای کاشت را در پشت سر خود داشته باشد تا هم بتوان 2 سانتیمتر از پشت سر را به صورت نواری برداشت و هم مقدار باقی مانده را بتوان با روش FIT برداشت کرد. به عبارتی بانک موی پشت سر فرد حداقل باید 7 تا 10 سانتیمتر مو داشته باشد.

بیماران سالخورده‌ و پیر و همچنین بیماران آسمی یا بسیار چاق اصلا برای کاشت مو به روش ترکیبی مناسب نیستند.

روش ترکیبی تنها برای مناطق وسیع ریزش مو مناسب می باشد. مثلاً برای بیماری که فقط شقیقه‌های او دچار ریزش مو شده باشد، روش ترکیبی بی‌ جهت و بی فایده می‌باشد زیرا هر کدام از دو روش FIT یا FUT به تنهایی می توانند باعث رفع مشکل فرد شوند. و یا اگر در بیماری ارتفاع بانک مویی پشت سرش کمتر از 5 سانتی‌متر می‌باشد، روش ترکیبی فقط بانک موی پشت سر بیمار را خراب می‌کند و شانس انجام دو سایر روش های کاشت را از بیمار می‌گیرد.

منبع : سایت بهداشت و سلامت نسخه

  انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 64

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما