محل لوگو

ارتودنسی و سزارین


ارتودنسی و سزارین ، تهوع و خستگی صبحگاهی در سه ماهه اول می تواند منجر به بی توجهی دندان شود؛ بنابراین مهم است که برای جرم گیری و صیقل دندان های خود به دندانپزشک و متخصص ارتودنسی مراجعه کنید. نمی توان بیش از حد بر اهمیت مراقبت های دندانپزشکی پیشگیرانه برای حفظ مجموعه ای سالم از دندان ها و لثه ها تأکید کرد. مسئولیت سلامت دندان خود برای دوران بارداری سالم، حتی قبل از بارداری شروع می شود. این عدم قطعیت دندان را به حداقل می رساند و شما را قادر می سازد تا تمرکز خود را بر روی بارداری خود بگذارید. برای معاینه، جرم گیری و صیقل دندان ها باید به دندانپزشک مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید... ارتودنسی ثابت

پوسیدگی دندان

باردار شدن به خودی خود باعث پوسیدگی دندان نمی شود، اما علائم مرتبط با آن ممکن است به طور غیر مستقیم منجر به پوسیدگی شود. تهوع و خستگی صبحگاهی در سه ماهه اول می تواند منجر به بی توجهی دندان و ضعف در سلامت دهان شود که خطر ابتلا به پوسیدگی را افزایش می دهد. علاوه بر این، هوس های غذایی در دوران بارداری ممکن است منجر به مصرف بیشتر شکر شود که خطر ابتلا به پوسیدگی را افزایش می دهد.

پر کردن آمالگام در دوران حاملگی

شما می توانید در اثر استنشاق بخار جیوه آزاد شده از پر کننده های آمالگام، در معرض جیوه غیر آلی قرار بگیرید، به خصوص در هنگام قرار دادن یا برداشتن و پر کردن دندان، بیشترین مقدار را داشته باشید. اگرچه دانستن این که پر کننده های آمالگام موجود در دهان خطر سمی جیوه را برای جنین در دوران بارداری ایجاد نمی کند، بسیار دلگرم کننده است، اما نگرانی از سم جیوه در هنگام قرار دادن یا برداشتن پر کننده های آمالگام در بارداری وجود دارد.

بیشتر بخوانید... ارتودنسی متحرک

رادیوگرافی

اشعه ایکس ضرر کمی دارد. با این حال، برای احتیاط، رادیوگرافی دندان فقط در موارد اضطراری باید در دوران بارداری انجام شود.

آیا بریس برای بیمارانی که تحت عمل سزارین قرار می گیرند، بی خطر است

بسیاری از بیمارانی که تحت درمان ارتودنسی و سزارین قرار می گیرند، از نظر جراحی و بی هوشی مشکلی ندارند. با این حال، اگر تحت بی هوشی عمومی قرار گرفتید، به متخصص بی هوشی اطلاع دهید تا اقدامات احتیاطی ویژه ای را برای خارج نشدن بریس ها در حین لوله گذاری مجاری تنفسی انجام دهد.

بیشتر بخوانید... متخصص ارتودنسی در رشت

  انتشار : ۶ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 6

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما