محل لوگو

راهنمای خرید حلقه ازدواج مردانه


پیدا کردن حلقه ازدواج مردانه چندان آسان نیست. این روزها در بازار طلا و جواهرات مدل‌های مختلفی از انگشتر با متریال‌های متنوع و طرح و شکل‌های متفاوتی را می‌توان پیدا کرد که تصمیم‌گیری برای انتخاب یکی از آنها سخت است.

به ویژه در این زمانه که انگشترها در جنس‌های مختلفی عرضه می‌شوند و فقط به طلا، پلاتین و نقره محدود نمی‌شوند. این روزها شما می‌توانید انگشترهای مردانه با جنس‌های تنگستن، تیتانیوم، استیل ضدزنگ و کُبالت را در بازار پیدا کنید که اتفاقا طراحی‌های بسیار جذابی هم دارند.

همین امر سبب می‌شود تا نتوانید به راحتی یکی را از میان این‌همه مدل انتخاب کنید.

در این مقاله با گالری طلا و جواهر کیش طلا همراه باشید تا شما را برای خرید حلقه ازدواج مردانه راهنمایی کنیم :

انگشتر طلا، یار همیشگی داماد

از آنجا که حلقه ازدواج همیشه و در تمام طول سال‌های زندگی در دست خواهد بود، بهتر است سراغ گزینه‌ای بروید که قابلیت ترمیم و تغییر سایز داشته باشد. انگشتری که از فلزات غیر از طلا و پلاتین ساخته شده را نمی‌توان بزرگ یا کوچک کرد. اما انگشتر طلای سفید، انگشتر طلای زرد و انگشتر از جنس پلاتین این قابلیت را دارند.

حتی شما می‌توانید پس از چند سال که این حلقه‌ها درخشش خود را از دست دادند، آنها را نزد متخصص جواهرات ببرید تا آن را آبکاری کند یا پولیش کند و دوباره برق بیندازد.

یا اگر در اثر چاقی یا لاغری، سایز انگشت حلقه‌ی شما تغییر کرد، خیالتان راحت خواهد بود که می‌توانید اندازه انگشتر طلا یا پلاتین را عوض کنید.

حلقه ازدواج طلا، میراثی برای نسل بعد

شما به عنوان داماد می‌توانید پس از بچه‌دار شدن در سال‌های دور و وقتی پسرتان بزرگ شد، این حلقه را به عنوان میراث خانوادگی به فرزند خود هدیه دهید. و این کار را نسل به نسل تکرار کنید. زیرا انگشتر طلا هرگز خراب، کهنه یا بی‌ارزش نمی‌شود.

از همه مهم‌تر اینکه قابلیت پولیش شدن و تغییر سایز هم دارد و در نتیجه می‌توان از آن برای چند دهه استفاده کرد.

یک بار برای همیشه

هنگام خرید حلقه طلای مردانه خیلی خساست به خرج ندهید. به این فکر کنید که یک بار برای همیشه این خرید طلا را انجام می‌دهید. همچنین این را در نظر داشته باشید که این حلقه یک سرمایه‌گذاری مالی هم برای شما محسوب می‌شود.

بنابراین بهتر است سراغ حلقه‌ای بروید که با شخصیت و سبک زندگی شما همخوانی کامل دارد.

بیشتر بدانید: پستونک طلا

  انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 17

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما