محل لوگو

زیبایی دندان ها


تمیز کردن دندان‌ها (پروفیلاکسیس) توسط بهداشت کار دهان و دندان باعث از بین رفتن رسوبات زرد ویا پلاک‌های روی دندان می‌شود که حتی در صورت تمیز کردن مرتب و دقیق دندان‌ها هم ایجاد می‌شوند زیرا مناطقی در دهان وجود دارد که دسترسی به آن سخت است. ابزارهای متفاوتی برای این کار استفده می‌شود.

بیشتر بهداشت کاران دهان و دندان معتقدند که دندان‌ها حداقل یک یا دو بار در سال باید تحت تمیزشدن و سفید کردن دندان تخصصی قرار بگیرند. امکان دارد که دفعات تمیز شدن دندان‌ها به علت مداوای بیماری‌های دهانی یا مشکلات دهان و دندان لازم باشد افزایش پیدا کند ولی به‌طور روتین، یک نوبت در سال کافی است. این کار اگر توسط پرتوی ایکس دندانپزشکی صورت بگیرد می‌تواند فقط چند سال یک بار انجام گیرد. بین هر نوبت مراجعه برای تمیز کردن دندان‌ها، رعایت بهداشت عمومی دهان و دندان موجب می‌شود که پوسیدگی‌ها و پلاک‌ها کمتر شود.

 

قیمت درمان ایمپلنت دندان را چندین فاکتور تعیین می‌کند:
– قیمت فیکسچر ایمپلنت مصرفی
– قیمت هیلینگ و ایمپرشن کوپینگ
– نوع اباتمنت مصرفی که مستقیم یا زاویه دار باشند یا اساسا با cadcam و با طراحی کامپیوتری خاص هر فرد ساخته شود
– نوع پروتز و روکشی که روی ایمپلنت قرار داده می‌شود فلز دار باشد یا از جنس زیرکونیا و یا اینکه با اسکن سه بعدی ۳shape وبا cadcam ساخته شود.
– دستمزد متخصص ایمپلنت بسته به مهارت و سابقه کار
– تجهیزات کلینیک و استریلیزاسیون و مواد مصرفی
از جمله سوالاتی که اغلب افراد درباره ایمپلنت دندان می‌پرسند قیمت ایمپلنت دندان است و باید گفت هزینه ایمپلنت با توجه به اینکه شرایط بیماران متفاوت است در افراد و دندان‌های مختلف قیمت ایمپلنت نیز متفاوت است. اما علاوه بر شرایط بیماران فاکتورهای دیگری نیز بر قیمت ایمپلنت موثر است مثل برند ایمپلنت و ایمپلنت‌هایی که کیفیت پایین‌تر دارند مثل ایمپلنت‌های چینی و پاکستانی ارزان‌تر از برندهای دیگر است.

در واقع کلمه یا خود لمینت دندان ( لمینت های سرامیکی که با نام ونیر سرامیکی نیز شناخته می شوند) پوسته ی نازکی است که بر اساس نیاز هر شخص طراحی شده و در ساخت آن ها از مواد رنگ دندان استفاده می شود. این پوسته ها روی سطح جلویی دندان ها نصب می شوند و رنگ، شکل، اندازه و طول دندان را تغییر می دهند و ظاهری زیبا را برای دندان هایتان به ارمغان می آورند.

 

  انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 104

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما