محل لوگو

مختصری درباره بافت مو


این هنر در واقع یکی از متدهای مرسوم و قدیمی هستش که از دیرباز بین مردم و قومیت های مختلف پرطرفدار بوده و هست. بافت مو در واقع به جمع کردن هنرمندانه مو اطلاق میشه که نوعی آرایش مو هم محسوب میشه.

در این حرفه، موها رو به شکل و فرمی زیبا و دلخواه جمع کرده و به هم میبافند. و معمولا برای حضور در مراسمات و یا موقعیت های اجتماعی خاصی تدارک داده میشه.

هرچند که به نوعی میشه گفت اینکار ریشه در گذشته داره، اما همزمان با گذشت زمان و پیشرفت آرایش مو، روش های جدیدی برای بافتن مو شکل گرفته و دیگه نباید چنین هنری رو دمده و از رده خارج شده در نظر بگیریم.

خوشبختانه بافت مو به هیچ عنوان محدود نیست و اگه سری به شبکه های اشتراک ویدئو مثل یوتیوب بزنید متوجه میشوید که تعداد بیشماری تکنیک باف مو وجود داره که هر کدوم مناسب سلیقه و موقعیت خاصیه.

بیشتر بخوانید : آموزش شینیون مو

چرا باید بافت مو رو یاد بگیریم؟

موارد زیر تنها چند دلیل ساده اما منطقی برای یادگیری این هنر رو به رشد و زیبا است:

پرطرفدار بودن آن

متنوع بودن و به نوعی نامحدود بودن تکنیک ها و طرح های آن

کم هزینه بودن آموزش ها

پربازده بدون این هنر

عدم نیاز به ابزار یا وسایل زیاد (تنها با تعدادی کش و ابزار ابتدایی دیگه میشه اینکار رو ترتیب داد)

سرگرم کننده بودن بافتن موها

امکان الگو برداری از ویدئوهای بیشمار موجود در اینترنت

و…

چجوری میتونم آموزش بافت مو رو بگذرونم؟

حتما شما هم ویدئو ها و عکس های زیادی دیدید که به شکلی حرفه ای موها رو به هم میبافند و یک کار بینظیر رو شکل دادن. شاید از روی این ویدئوها بشه چندین نوع مدل بافت مو رو یاد گرفت اما متاسفانه، یادگیری تمام ترفندها و تکنیک های این هنر تنها با نگاه کردن به ویدئو و عکس میسر نمیشه. بنابریان بهتره حضوری و به صورت تئوری+ عملی چنین هنری رو یاد گرفت.

خوشبختانه مجموعه زیبایی الماس نشان دوره آموزش بافت مو رو زیر نظر بهترین اساتید و مدرسین حوزه آرایش مو برگزار میکنه، که با صرف هزینه مناسب و طی چندین جلسه، میتونید همه مباحث ریز و درشت آرایش و بافتن موها رو یاد بگیرید.

منبع : دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان

  انتشار : ۱ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما