محل لوگو

چند کاربرد تلویزیون هوشمند که از آن بی خبرید!


تلویزیون های هوشمند جدیدترین نسل تلویزیون هستند و در خانه ی اکثر مردم وجود دارند. این تلویزیون ها به گونه ای فراگیر شده اند که اگر برای خرید یک تلویزیون جدید به بازار مراجعه کنید، چیزی جز تلویزیون هوشمند دستگیرتان نخواهد شد!

  • عملکرد هماهنگ با دیگر وسایل هوشمند

تجهیزات هوشمند سازی در خانه هوشمند می توانند در هماهنگی با یکدیگر کار کنند. این اجزا اطلاعات را از محیط دریافت کرده و از طریق اینترنت اشیا به یکدیگر منتقل می کنند. تلویزیون هوشمند هم همانطور که از نامش پیداست، می تواند عضوی از این شبکه باشد. به طور مثال، شما می توانید از طریق اپلیکیشن هوشمند سازی به تلویزیون خود برنامه دهید که به محض ورودتان به منزل و بعد از روشن شدن لامپ هوشمند و گرم شدن خانه به دست ترموستات هوشمند، روشن شود. یا مثلا اگر از خانه خارج شده و فراموش کرده اید تلویزیون را خاموش کنید، با گوشی می توانید آن را از هرجای دنیا خاموش نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون سیستم امنیتی هوشمند کلیک کنید.

  • جستجو در وب

صفحه نمایش لپ تاپ یا PC شما هرچقدر هم که بزرگ باشد، باز هم صفحه تلویزیون از آن بزرگتر است. به همین دلیل، افراد زیادی لپ تاپ خود را به وسیله ی کابل HDMI به تلویزیون هوشمند خانه متصل می کنند. در داخل بسیاری از تلویزیون های هوشمند یک مرورگر تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید در اینترنت جست و جو کنید، بدون آنکه به کامپیوتر نیازی داشته باشید. البته لازم به ذکر است که سرعت مرورگر تلویزیون هوشمند بسیار کندتر از لپ تاپ است. اما اگر گوشی هوشمند یا تبلت ندارید، با استفاده از کنترل تلویزیون می توانید در وبسایت ها جست و جو کنید.

  • پخش آنلاین ویدئوها

اگر از تماشای برنامه های شبکه های محدود تلویزیونی لذت نمی برید، با متصل کردن تلویزیون به اینترنت بی سیم (Wi-Fi) می توانید ویدئوهای مختلف با مضامین دلخواه را از فضای اینترنت در تلویزیون خانه پخش کنید. این کار حتی از دانلود فیلم های یوتیوب هم آسان تر و مطمئن تر است. کافیست که اپلیکیشن Ustream را برای تلویزیون های هوشمند سازگار بطور رایگان دانلود کنید.

  • اجرای بازی های کامپیوتری بدون نیاز به کنسول
  • اعلان وضعیت آب و هوا
  • دسترسی به شبکه های اجتماعی
  • پخش زنده برنامه های رادیو
  • باشگاه خانگی

رفرنس

  انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 16

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما