محل لوگو

عمل لاغری بهاره رهنما


چاقی مفرط

این نوع چاقی که بر اثر افزایش چربی در بدن به وجود می آید. چاقی می تواند سلامتی فرد را به خطر بیاندازد. بعضی از افراد چاق با استفاده از رژیم های غذایی، ورزش و یا مصرف برخی داروهای کاهش دهنده وزن برای کم کردن وزن خود مبادرت می ورزند؛ اما نمی توانند وزن بدن خود را پایین بیاورند و در حرکت و تنفس کردن یا انجام برخی کارها، با مشکل روبه رو هستند. پس به این افراد برای حفظ سلامتی شان، روش جراحی توصیه می شود.

“عمل لاغری بهاره رهنما چه بود؟” ، در ادامه به پاسخ این سوال می پردازیم.

لاغری بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در ایران است که سال ها درگیر اضافه وزن بوده است. اضافه وزن به طور ژنتیکی در خانواده اش وجود دارد. او انواع روش های لاغری را امتحان کرده است؛ اما موفق به کم کردن وزن خود نشده بود. او همچنین عمل بالون معده را انجام داده بود تا بالون، مانع از پرخوری اش شود؛ اما به دلیل مشکلاتی که به دلیل استفاده از بالون دچار شده بود آن را از بدنش خارج می کند.

بعد از برداشتن بالون، دچار اضافه وزن بیشتری می گردد. او پس از اینکه متوجه می شود یکی از دوستانش عمل جراحی اسلیو را انجام داده است و از نتیجه این جراحی بسیار راضی است؛ به انجام جراحی اسلیو معده ترغیب می شود.

بهاره رهنما بعد از جراحی، زیر نظر یک جراح لاغری حاذق توانسته است با رعایت رژیم غذایی و ورزش کردن به صورت روتین به کاهش وزن حدود 40 کیلویی برسد.

جراحی اسلیو معده چیست؟

اسلیو معده، یکی از انواع جراحی های لاپاروسکوپی کم خطر برای کاهش وزن است. این عمل که برای بیمارانی که مایل به داشتن جسم خارجی مثل حلقه نیستند؛ روش بسیار مناسبی است.

در این روش جراح ۲ تا ۵ برش کوچک روی شکم بیمار ایجاد می کند و لاپاراسکوپ و دیگر ابزار جراحی را از طریق این سوراخ ها وارد شکم و معده بیمار می کند.

پزشک ۷۰ تا ۸۰ درصد از حجم معده تا قسمت اثنی‌عشری را با استفاده از جراحی، بطور عمودی به کمک ماشین دوخت استاپلر یا منگنه های مخصوصی به دو قسمت تقسیم می کند.

او شاخه‌های عصب وعروق اصلی معده و دریچه های ورودی و خروجی معده را نگه می دارد و در آخر، معده به شکل لوله باریکی شبیه مری یا موز در می آید.

بیشتر بدانیم : ساسی بای پس معده

  انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 41

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما