محل لوگو

بررسی معایب هیوندای النترا


بررسی معایب طراحی و ظاهری ماشین

یکی از زننده ترین تصاویر در خصوص این ماشین، استفاده از خطوط حجیم و زیاد در نسل پنجم هیوندای النترا است. نسل پنجم این ماشین ظاهری خشن دارد و از لحاظ ظاهری شباهت های زیادی با ماشین هیوندای I40 دارد.

نمونه های اولیه یا در واقع نسل های ابتدایی این ماشین، از لحاظ ظاهری کارشناسان را مجاب کرد که یک نمونه استاندارد است. اما با مرور زمان و در نسل های بعد، ظاهر آن تغییر کرد و هرچند جز طراحی های مدرن به شمار میرود، اما به نظر برخی کارشناسان در طراحی این خوردو اغراق شده است.

علاوه بر این، در طراحی سقف آن یک نکته نسبتا نامتعارف دیده میشود. شیب سقف آن زیاد است. این شیب مخصوصا برای سرنشینان بخش عقبی ماشین آزاردهنده است.

برای مطالعه بیشتر : راهنمای خرید لنت ترمز هیوندای

وجود پیشرانه نسبتا ضعیف

این شرکت برای خودرو در مجموع جمع و جور خود، از یک پیشرانه MPI با ظرفیت 1.8 لیتر استفاده کرده است. این پیشرانه توانی در حد 148 اسب بخار دارد که در یک دقیقه نزدیک 6500 دور میزند.

گیربکس هیوندای النترا اتوماتیک و 6 حالته است. و نیروی تولید شده توسط پیشرانه، توسط این گیبرکس به چرخ های جلو ماشین منتقل میشود. صفر تا 100 این ماشین نسبت به خودروهای هم رده اش زیاد است و مدت زمانی برابر 10.5 ثانیه است. یعنی برای رسیدن سرعتش از صفر به 100 کیلومتر برساعت 10.5 ثانیه زمان لازم دارد.

توان خروجی موتور هیوندای النترا در مقایسه با دو خودرو کیا سراتو و مزدا 3 نسبتا یکسان است. اما از لحاظ حجم، باید بدانید که النترا کم حجمتر است. کاهش حجم موتور باعث کاهش چالاکی و کاهش سرعت در شرایط ناهموار مثل سربالایی ها شود.

متریال به کار رفته در طراحی داخلی کیفیت کمی دارند

فضای داخل کابین طراحی نسبتا مناسبی دارد، و از لحاظ طراحی شباهت هایی نیز به هیوندای سوناتا YF دارد. شکی در طراحی مناسب داخل کابین وجود ندارد ودر مجموع ارگونومی فضای داخلی استاندارد است. تنها مشکل داخل کابین این ماشین به کیفیت متریال بکار رفته در آن برمیگردد. هیوندای به طور چشمگیری از پلاستیک نامرغوب و بی کیفیت در طراحی داخل کابین بهره برده است.

قطعات و لوازم یدکی هیوندای را از کجا بخریم؟

شما می توانید برای خرید همه قطعات کیا و هیوندای به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید. و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

  انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 37

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما