محل لوگو

بهترین روش کاشت مو در علم روز دنیا چیست؟


 

در دنیای امروزی و با توجه به پیشرفت تکنولوژی علم پزشکی تنها یک راه ترمیم و درمان برای موهای دست رفته وجود دارد آن هم کاشت مو است. این پیوند با کمک پیوند موی طبیعی و در بخش های مختلفی همانند ابرو ، سر، ریش و حتی سیبیل انجام می گیرد.

هم چنین جالب است که بدانید روش کاشت مو نخستین بار توسط یک پزشک ژاپنی و در سال 1939 مطرح و بعد ها در 1959 توسط یک پزشک آلمانی به مرحله اجرا درآمد. در این بین آزمایش های مختلف و روش های متعددی مورد ارزیابی قرار گرفته است. امروزه نیز با استفاده از علم روز از دسته های کوچک تر مو به نام میکرو گرافت، پیوند مو صورت می پذیرد. این روند باعث طبیعی جلوه کردن ظاهر موی فرد می شود. لازم به ذکر است که کاشت مو جایگاه خوبی بین افراد جامعه پیدا کرده است و در حال حاضر جزو اعمال جراحی سرپایی به شمار می رود.

رایج ترین سوال بین مردم: بهترین روش کاشت مو چیست؟

پیش از همه چیز سعی کنید در پیدا کردن جراح و متخصص کاشت مو خوب دقت لازم را به کار ببرید تا نتیجه باب میلتان شود.

در زیر به تعدادی از روش های رایج کاشت مو اشاره می کنیم.

کاشت مو با روش BHT

در این فرایند کاشت از موهای بدن فرد(موی سینه، کتف، ران و... ) برداشته و بر روی سر وی عمل کاشت انجام می دهند. اما با توجه به متفاوت بودن موی سر با سایر موهای بدن این روش به تنهایی انجام نمی گیرد و نام دیگرش روش مکملی است.

کاشت مو به روش غیر جراحی FIT

FIT نیازی به عمل جراحی ندارد. در این نوع کاشت دکتر متخصص شما به وسیله سوزن هایی نازک از موی سر شخص بر می دارد و آن را در قسمت بدون مو می کارد.

SUT جزو بهترین روش های کاشت مو

این روش اغلب مورد استفاده قرار می گیرد. از نکات مثبت این فرایند می توان به عدم نیاز به پانسمان ، بخیه و عمل جراحی اشاره کرد. دکتر پوست و موی شما با کمک دستگاه های اتوماتیک کاشت مو را تا 14000 تار موی واقعی انجام می دهند. بر اساس تحقیقات این آمار به طور تقریبی سه برابر روش های قدیمی است.

FUT بهترین روش کاشت مو می تواند باشد؟

در این روش کاشت مو نیاز به عمل جراحی است که در اتاق جراحی صورت می گیرد. به صورتی که توسط دکتر جراح یک برش نواری تقریبا 2 سانتی متری از پوست سر برداشته می شود. سپس این نوار برش خورده را تکه تکه می کنند تا فولیکول های مو ازش جدا گردند و در جای مورد نظر کاشت شوند.

  انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 36

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما