محل لوگو

دوره های آموزش آرایشگری


اکستنشن مژه

امروزه خیلی از افراد برای اکستنشن مژه به معنی کاشت مژه موقت می باشد در روش اکستنشن مژه از تارهای مو مصنوعی از جنس ابریشم یا موی انسان بصورت تک به تک به مژه طبیعی با چسب اکستنشن مژه و مواد طبیعی چسبانده می شود، با انجام اکستنشن مژه ضخامت و رنگ مژه ها تغییر می کند استفاده از این روش برای افرادی که اندازه مژه هایشان کمتر از ۳ میلی متر است پیشنهاد می شود. ماندگاری این روش حداکثر شش ماه است.

تفاوت کاشت و اکستنشن مژه

تفاوتی که بین کاشت و اکستنشن مژه وجود دارد این است که کاشت مژه طبیعی تر از اکستنشن مژه بنظر می آید، کاشت مژه فرآیندی پیچیده ای دارد چون بصورت جراحی و پیوند در نزدیک چشم و خطرناک است و همه افراد هم نمی توانند این روش را انجام دهند در کاشت مژه، مژهای کاشته شده همانند مژه های طبیعی رشد می کنند اما در اکستنشن مژه به هیچ عنوان رشدی ندارد. اکستنشن مژه بصورت شش ماهه چسبانده می شود و هر دو هفته ۱ بار نیاز به ترمیم دارد، کاشت مژه بصورت یک ماه کاشته می شود و هر هفته نیاز به ترمیم دارد.

 

اکستنشن مو

افزایش طول و حجم مو را اکستنشن مو میگویند.
چند سالی است که تب و تاب اکستنشن میان خانوم ها بالا گرفته برخی خانوم ها از این روش برای بلندتر کردن موها و برخی برای پرپشت نشان دادن مویشان استفاده میکنند
بد نیست قبل از انجام آن با انواع اکستنشنها و روشهای مختلف نصب مراقبتهای قبل و بعد و همچنین خطرهای آن برای موها آشنایی پیدا کنند.

 

شستشوی موی با اکستنشن

بهتر است موهای خود را در پنج روز اول بعداز نصب اکستنشن شست شو ندهید تا چسب ها سر جای خود کاملا ثابت شوند در هفته اول ممکن است پوست سرتان به خارش بیفتد در این صورت از .اسپری مرطوب کننده مو استفاده کنید این خارش طبیعی است بعداز چند روز پوست سر به اکستنشن عادت میکند.

 

حال خیلی از افراد برای اینکه درآمد در این بازار داشته باشند آموزش آرایشگری را در مراکز مختلف میروند و دوره های آموزش آرایشگری را پشت سر میگذارند و وارد بازار کار میشوند.

 

 

 

  انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 374

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما